星期日, 10月 21, 2007

The Rat Patrol 。鼠緃隊 1966-1968









小時候很喜歡看的「戰爭」電視片集, ‘鼠緃隊’The Rat Patrol , 當時看到在沙漠中飛馳的Jeep就覺得有形有款, 而實際上… 這是一部一直被人恥笑的作品,因為劇中的內容-全係「老作」,根本冇咁嘅事!

片集中的主角是一名‘美軍’,還戴了頂牛仔帽,故事是依據二次大戰時的北菲英國特種部隊 S.A.S Special Air Service 的事跡作藍本, 但最大的問題係…當時根本未有‘美軍’參戰,而原有的S.A.S 部隊都是由英軍、紐西蘭等志願軍組成, 擔任危險的敵後征察及破懷行動, 他們是非正規部隊, 被擄後全被德軍處決!
真正的 S.A.S Jeep並不是像「鼠緃隊」中的那兩輛「玩具」車一樣! 它們裝上了從退役轟炸機中拆下來的Vickers K 重形機槍, 能在五分鐘內突擊德軍機埸而破懷十二架飛機, 直到1942年底,超過400架德軍飛機被
S.A.S破壞! S.A.S 的隊員更唔係戴「牛仔帽」嘅! 他們留了長鬍子, 頭上是戴着亞拉伯人的頭巾!

S.A.S 叫作 Special Air Service 的目的是想混亂德國的情報, 使其猜不出部隊的作戰性質, 在戰爭的後期, S.A.S 在歐洲亦多次立下汗馬功勞,於敵後展開危險的軍事行動! 由於他們從戰鬥經驗中發展出許多特殊的戰術, 成為了今天所有「特種部隊」的元袓!

田宫模型多年前曾出產過1:35的 S.A.S Jeep, 相信許多男孩子砌過!

有傳聞 「鼠緃隊」曾在英國遭‘禁播’,其因是‘歷史,不正確!

5 則留言:

匿名 說...

好似少量美軍在北非有過活動,主要在訓練英軍用美軍坦克。美軍也曾開過火。據香港 Concord Publications Company 出版,Steven J. Zaloga 寫的 “The M4 Sherman at War – The European Theatre 1942-1945” (serial no. 7001),美軍係北非曾少量地參與戰鬥,戰場主要在突尼西亞(Tunisia)。坦克有 M3 Lee 和M4A1。香港Dragon 廠出的模型M4A1(#6048)正係呢個戰埸嘅型號,色彩方面以特殊沙黃底和綠班條迷彩配合當地環境。也因為當時美軍在北非有活動,所以1943年美國拍了一套北非戰爭片 “Sahara” 作振奮人心的宣傳之用。堪富利保加做主角。http://www.youtube.com/watch?v=dpQV0OZCkKc。套片有台灣版(盜?),深水埔黃金商場偶或有售,$25-30。

wong kenny 說...

係有美軍曾在突尼西亞作戰,不過戰跡不高,亦租借給英軍大量坦克,但這種S.A.S 或‘鼠緃隊’就冇佢地份!

我會搵吓套戲,架北菲Sherman我有買,不過我鐘意架再舊式D嘅M4,佢地通常捉錯路,最得意嘅形號唔識出…

匿名 說...

對,S.A.S 或以吉普車作突擊的游擊編制確係無美軍份。
講開又講,美軍在 Tunisia 的參戰都唔算皮毛,不過由英軍做最高統帥,所以美軍唔多開名。依上文同書 p.3、p.9-11所載的資料和毁車圖片,美軍損失非常大,可見當時多次的遭遇戰頗為激烈。其中一次遇上了最先配備有虎一型坦克的德軍裝甲501營,44輛M4類坦克中有15輛成了虎式坦克的砲灰。另一次戰鬥,亦損失了80輛M4類坦克。其他戰場亦然。Tunisia 戰役係美軍在歐線戰場的第一擊,戰果強差人意,算作累積了一些戰鬥經驗罷。
係啦,如果模型M4 early version 出有M3的懸掛系統,咁就仲正。

wong kenny 說...

我都想佢出M3懸掛系統,好似以前Monogram的1:32 Sherman 出遇過?

匿名 說...

應該無廠出過M4 early version with M3 suspension 的完整 injection kit。Monogram 的M4A1 Calliope 都係用M4 懸掛系統。不過我也可能漏眼。