星期日, 10月 28, 2007

Mod 。 60's Fashion



六十年代的時尚潮流叫 ‘Mod’, 其字源是 ‘modernist’,我們廣東話直譯 ‘摩登’。 但‘Mod’是六十年代專有的,代表那個時代的個性, 是不是懷念以前女性依然喜歡穿‘裙’的時代? 好似…以前D女人似番‘女人’多D喎… 近年越嚟越多D‘巴巴閉’嘅女性在身邊, 人口性別比例開始失衡之時,佔多數嘅似乎開始變cheap,而單一性別的圈子, 由於對異性的區別降低,所以比較容易‘現形’ 有時…巴巴閉…會撳錯掣個喎…

2 則留言:

匿名 說...

依家某部份港女的確巴巴閉,一邊要男女平等同一時間又要享盡男士所謂應該有嘅風度,輸打贏要式嘅take it for granted,怕怕:p

Wong Kenny 說...

因為腦海中存有「其實跟本上係叻過D男人…」的神經細胞, 所以死唔認衰、 死要面、以唔生仔為榮、攻於心計、我唔得罪得嘅!…
問D女人,佢會話D男人先至係咁…

其實男女平等唔係叫D女人「變成」男人,女人做番女人,男人唔好學阿 白花油王子, 咁咪和平D囉!