星期日, 10月 07, 2007

PHOENIX FIVE。太空爭覇戰 1969








又一考古大發現! 童年時看的科幻「電視片集」…「太空爭覇戰」, 相信現在已冇乜人會記得啦, 應係七十年代早期由無綫播放過, 持色係-好Cheap, 1969年由澳洲製作, 主要是抄襲 「星空奇遇」!

內容已沒有印像, 但記得女主角叫‘天娜’Cadet Tina Kulbrick. 男配角叫‘亞當’Ensign Adam Hargreaves 主角叫‘諾克’隊長 Captain Roke, 重有機械人「卡爾」computeroid Karl

他們乘坐的太空船叫「鳯凰號」, 這套不為人熟識的「電視片集」內有一經典創意, 太空船的控制室後面係個大溫室! 內裡是花草樹木! 可惜已找不到照片, 我對那個沒冇口的大眼外星人還有點印像…

PHOENIX FIVE 的Website: http://www.classicaustraliantv.com/phx5.htm

沒有留言: