星期三, 10月 17, 2007

Mannix。萬能神探



考古過桯的意外發現! 神探 ‘萬能士’ 重見天日!
「萬能神探」,最早期的「無綫」外國電視片集,常時的本地製作不多,外國片集佔了很大比重,透過這類電視節目,香港人開始接觸到西方的文化及事物,是日後發展成「國際城市」的一點推動力,世上「落後」的地方皆因無法接受外來文化的沖擊。

7 則留言:

匿名 說...

無線第一套買入的西方警匪片好似係「特警組」,後來才到「聯邦密探隊」,再到「萬能神探」。「聯邦密探隊」有好幾輯,與「萬能神探」和其他警匪片交替地接播。不過,「萬能神探」比「聯邦密探隊」、Ironside 等好睇好多!
論西方警匪片,「雌虎雙雄」同「萬能神探」都係我嘅心頭好。

更早的麗的電視的第一套就好似係「俠聖」。(我當時可能讀緊幼稚園,所以睇唔明。)

印象中,無線的「特警組」若干年後曾係麗的重播過。可見麗的不能與時俱進。「特警組」的片頭完結前會有把男人聲大叫「特‧警‧組‧片‧集~~~~」,好嚇人的。

匿名 說...

記得七十年代曾看過一套配音西片其中一幕的畫面是, 一些人站在很大的透明球體內浮動著 你有印象是那套劇集嗎?

匿名 說...

Hi flow,
你提及嘅資料太少,我無印象。係無線抑或麗的播放?故事講乜架?

我搵到先前講嗰套所謂「小仙女」喇,原來唔係「小狐仙」,係「彗星女郎」!
http://blogs.yahoo.co.jp/kk12120928/1062168.html?p=2&pm=l
(以上 link 有片頭 movie 睇。)
http://taiga.hp.infoseek.co.jp/comet.html
http://www.oldcake.net/viewthread.php?tid=371&extra=page%3D1
其中一集講兩個頑皮仔與著了魔嘅玩具開戰,被教訓到一仆一碌最過癮!哈哈。

另,套獨眼豹係叫「一劍走天涯」。無錯!
套紅花女話叫「紅花女殺手」喎,well…唔肯定。
http://www.cuhkacs.org/~benng/Bo-Blog/read.php?474

匿名 說...

我都冇晒印象講咩喇套劇,只記得個大球體,搵資料時覺得好可能係"祕境逃龍"故事大約講述一個人一覺醒來發覺自己被送到一個不知名城市,後來他誤打誤撞逃回自己的城市,但第一集結尾是講述他第二天睡醒後又回到那個不知名的城市。之後幾集是講述他在這個不知名的城市受到一群人軟禁,不斷查問他一些問題,他企圖逃走,但不成功....

大家有冇印象?

Wong Kenny 說...

我記得“祕境逃龍",好似唔係幾好睇,太過‘迷幻’、觀衆同個編劇一齊發夢…
多謝提供資料呀! :D
你地知唔知 The Avengers 有冇喺香港播過? 叫乜名, 六十年代的電視片集,有DVD出過。

匿名 說...

「祕境逃龍」(The Prisoner)無印象。不過YouTube 有片,其中一幕有類似大綿花球追人。
「世紀特工」(The Avengers)YouTube都有,片頭人物面善,係香港有播過。
另外,又有套爛尾片。大摡係星期六或日深夜播映,講有個男人一覺醒來發現自己係個陌生地方,捉佢嘅人會通過電視或其他渠道同佢溝通,佢不停搵機會逃出,但每次都失敗被捉回。有次(最後一集)佢似乎成功,但走到路的盡頭竟是海岸邊。原來佢係身在孤島。套片唔知跟「祕境逃龍」有無關,但印象中無大綿花球。套片到此爛尾。我好"慶"。西片成日都係咁。(定係無線基於收視唔買新一輯?)

褌 ふんどし hundoshi 說...

Dear Kenny
萬能神探不能在youtube觀賞!很懷念這部影集.他的招牌動作就是跳跨進汽車,還有翹左邊嘴角露出酒窩微笑.很喜歡他所以用主角的名字mannix當我得英文名!請問在哪裡可以再懷念這部影集?謝謝!!
mannix