星期一, 3月 12, 2007

TMNT 忍者龜 【 Made in Hong Kong 】



TMNT 忍者龜 將於今個月內在美國上畫, 這部荷李活動畫電影係由本港動畫公司 lMAGl所 製作, 絕對係100% 嘅Made in Hong Kong! 香港的Animator及各制作人員的表現已達到國際水平, 希望大家棒場, 這不單是一套動畫片, 這是一種工業成就!
認識 Felix 是在電子遊戲公司曾一同共事, 人會為理想及興趣付出許多許多, 人亦會存疑追求夢想的實際回報? 現實有版你睇,作為土生土長的香港人,如何創作驕人的成績,請勿錯過Felix的Blog:
felixip。蟻速畫行
lMAGl將會在未來制作更多我們港人熟識的動畫片, 「神勇飛鷹俠」及 手塚治虫的「小飛俠」。

6 則留言:

felix ip 說...

謝謝你的推介。的確TMNT是香港動畫站上荷李活的第一步... 慶幸能有份參與。希望可以為香港的動畫工業開個好"頭"
剛抵步LA...

Wong Kenny 說...

工作愉快啦!等緊你番嚟!成功開個‘好頭’,為港人爭光,真係唔講得笑!

匿名 說...

WA~勁呀~~我都話香港AMINATION一定得GA LA~~有D人竟然唔信~^^~我就覺得掂晒~!

miumiu

Wong Kenny 說...

其實香港好適合推動發這種行業!但係政府唔知有冇反應呢? 兩位鬼馬雙星攪Shown唔得閒理你?
Felix個Blog有好多內容,喜愛動漫嘅朋友一定要睇!
大家齊齊棒吓場叮!

匿名 說...

我會買飛入場。

Danny

Wong Kenny 說...

我以前有個「腦細」,對我話:「我覺得鬼佬叻D!」, 佢係攞加拿大護照,就誤會咗自己係白人, 玩畸視! 佢成日踩|MAGl,唔底得、好妒忌, TMNT係對呢種小人嘅當頭棒喝!佢呢獲有排心攪痛,以後唔食龜令膏…