星期五, 3月 23, 2007

‘我自己內心有我自己嘅天地…’


這幅木顏色畫是繪於九二年左右, 一直沒有完成, 我就想把它保留成這個樣子, 今天就找到這幅畫嘅題目, ‘我自己內心有我自己嘅天地…’這句話源自華人 首貪 - 李油魚 昨日嘅公開講嘢, 現世中的餓鬼也會生出一幅壽星相…

10 則留言:

匿名 說...

你D畫咁特別GE :) 點解個身會係個魔鬼咁GE~?

miumiu

Wong Kenny 說...

Miumiu,
嗱!妳唔洗驚著, 呢幅畫同D邪魔鬼怪冇乜關係, 睇咗、亦唔會中降頭!
意思係話, 有種人內心好邪惡,但係又扮到懶係可愛,笑面迎人咁,就係咁解呀…

匿名 說...

令我想起昨天看的電影"魔間迷宮",裡面的角色設計得非常精彩。

Wong Kenny 說...

"魔間迷宮"好唔好睇?

匿名 說...

唔知呀~但係我第一個感覺係覺得佢好可憐LOR~^^a

miumiu

Wong Kenny 說...

Miumiu,
咦!妳都講得啱喎! 睇睇吓真係幾可憐咁樣, 我諗係因為自己實在太過可憐,先至畫得出咁可憐嘅畫呀…

匿名 說...

唉~係lu~你睇佢...皮膚又差...又瘦到得排骨...可能個樣仲好醜怪tim...或者佢都唔想自己係魔鬼...又或者佢冇得揀...又冇朋友...個個都唔要佢...連笑..都唔記得點笑la...好可憐啊~v_v

miumiu :p

Wong Kenny 說...

Miumiu,
女仔果然會注意埋D皮膚先喎…其實妳所講嘅,就係老人院入面嘅老人家呀,我今年到安老院探望親人,見到嘅情況就係咁慘!
我原本想畫D人扮好人帶面具, 但係而家變到咁鬼死可憐… 我重以為會好恐怖tim, 真係意想不到!

匿名 說...

我都話LA~你D畫好特別,讓人有思想空間,仲可以用呢幅畫去睇一锢人GE心理,亦都FEEL到作畫人GE感覺~ 好似你之前有幅畫個磁碟人頭咁...兩幅都睇到你唔開心咁~HAHA~:P

miumiu

Wong Kenny 說...

Miumiu,
妳都幾聰明喎! 呢兩幅畫係同一時期嘅作品,十幾年前嘅事情, 當時在一間英國人開的設計廣告公司工作, 開頭幾年係好開心,後來老闆人事變動, 請咗班由4A廣告公司過嚟嘅人, 佢地實質係‘正稿員’,又邊度知道如何設計一件簡單嘅工作? 佢哋依靠裙帶關係入4A, 冇科到、假爛仔嚟咖喳! 因而開始攪人事、玩嘢,把4A內嘅衰嘢通通帶哂過過嚟, 所以唔開心, 其實廣告業在當時已開始走下坡, 由班爛仔攪小圈子,真正具實力的人都站在一片少少的高地上…