星期四, 3月 22, 2007

反吸煙插圖

這是替 吸煙與健康委員會 繪製的插圖, 我己忘記了是那一年的事情, 應是九五、九六年左右, 當時一位委員看到我在 WlNDOW 雜誌的掐圖, 覺得有趣, 所以找來我替他們製作反吸煙的海報, 不知甚樣, 這位友善的女仕特然離職 (我已忘記了她的名字), 接下來的人似乎有點…!? 一餐午飯, 有人對我講了一大輪印刷的費用問題…聽來聽去…咦…最後我「決定」: 我唔明白喎?… 我繪製的插圖最後冇被採用, 而他們用上之前印刷厰為他們「設計」的海報。

6 則留言:

匿名 說...

我喜歡最後一張哦,是用什麼軟件畫的? 如果我也有這樣優良的作品便好了~~ 你看,怎可能不叫你老師呢...

Wong Kenny 說...

係用Sign-pen及黑色Marker畫的, Scan入電腦再在Photoshop fill 色, 當時Painter不能用, 太慢, 創作及技巧在人, 不在軟件之內。

匿名 說...

第二張D煙頭好似蟲蟲呀~>~<~見到都驚...

miumiu

Wong Kenny 說...

Miumiu,
唔洗驚,唔食煙咪唔洗驚囉!

匿名 說...

哈哈~我梗係唔食LA~~我仲會係咁鬧D FRD~~係指住佢尼鬧~唔准食~~~~~~!HAHA~ 然後係咁恐嚇佢地, 再'鵝'足佢地成個鐘~!:P

miumiu

Wong Kenny 說...

Miumiu,
當時有個女職員好驚第四幅嘅子宮, 其實食煙嘅人唔嚇唔驚, 唔驚唔介, 而家D宣傳已強硬好多啦,以前驚死得罪D煙鏟咁, 結果愈嚟愈多女人食煙, 女人食煙係衰過男人好多咖, 男人見你個様唔多鍾意,都會收收吓支煙…