星期三, 3月 28, 2007

PANADOL 生日咭




這是一張有趣的生日咭, 當時在英國老闆的設計公司工作, 一位英籍設計師替一位女同事設計了一張生日派對咭, 當日的壽星女是一個會講流利廣東話的英國女孩子, 生日咭上最得意係中間貼上了一粒PANADOL, 旁邊的字大意是說如果在派對上飲醉、請在早上吞這粒丸仔!

很低的成本但卻甚具創意!

如果香港有女孩子派生日咭, 係咪只有 無數嘅 Hello Kitty 印喺上面呢?

3 則留言:

匿名 說...

唔要HELLO KITTY..^_^!多謝~HAHHAHAH~
miumiu

匿名 說...

應該是廣明提到的展覽http://property.mpfinance.com/cfm/pa3.cfm?File=20070319/pad01/M1.txt

miumiu

Wong Kenny 說...

Miumiu,
我有個喺英國長大嘅朋友講我知, 原來有D外國人話:‘點解香港到處都係Hello Kitty? 好似中國嘅毛主席咁!’

我哋睇慣咗唔覺!妳留意吓周圍…

真係唔該哂, 我都好想去睇吓,希望有時間。