星期一, 3月 26, 2007

忍者龜。美國開畫票房No.1!

lMAGl制作的 忍者龜 在美國首映的票房壓倒早前的300而成了冠軍! 收入是US $24.,400,000 ! 這個成就相信會影響香港的娛樂事業發展, 而 Make in Hong Kong 等地位應會得到提升, 如「無間道」的劇本受到相當的注目, 有人話會做好自己份工!唔知佢識唔識做呢?

忍者龜 的動向可閱覧Felix的 felixip。蟻速畫行
http://felixip.blogspot.com/

7 則留言:

匿名 說...

:D 真係開心呀~~香港又邁進一步la~~大家都要努力~!

miumiu

Wong Kenny 說...

Miumiu,
捧吓場啦,睇嚟都幾受歡迎!妳平時有冇睇漫畫咖?

felix ip 說...

多謝支持!!!!!我建議大家看英文版.
廣東話版實在原味盡失...

Wong Kenny 說...

我一般都會看英文原版, 日本動畫都係先睇日語版先!

匿名 說...

下星期一(3月26日)開始位於九龍灣的德福廣場將設置大型手塚治虫博物館,將手塚治虫的漫畫手稿及逾百款手塚絕版作品空運抵港展覽,而地鐵 旗下六大商場,亦會於4月份舉行手塚治虫經典人物舞台大匯演及手塚治虫經典人物全接觸。另外,下個月旺角新世紀廣場舉辦香港首個玩具珍藏展,名為「小玩意,大意義」,展出陳國泰的私人珍藏,六百多件古董玩具將首次曝光,想一睹珍藏玩具的朋友就不可錯過。

  商場經典展覽

  商場 展覽 日期 查詢

  新世紀廣場 小玩意大意義玩具珍藏展 4月4日至5月6日 2397 0790

  德福廣場 手塚治虫博物館 3月26日至4月29日 2750 0877

匿名 說...

梗係要去捧場LA~要見識同見証一下香港ANIMATION動畫GE新時代~^^~
我細個果陣都睇漫畫GA~仲會學畫TIM~不過大個左就少左LA~~因為太多野想做LA~我連睇一本書都睇個幾月呀~你話丫~HAHA~睇卡通會消化得快D~:P 其實都想搵D睇下..不過,過左咁耐..而家唔知有咩啱自己睇LOR~~

miumiu

Wong Kenny 說...

Miumiu,
其實我讀小學時睇得最多漫畫, 現在看的都是比較特別的創作, 遲吓再介紹吓。

多謝廣明的推介,到時一定會去睇吓!