星期五, 3月 16, 2007

池袋。NAMJATOWN







2000年時初到日本探望妺妺, 當時她住在 池袋 附近, 一家人到位於 池袋 的 NAMJATOWN 懷舊主題遊樂場一遊, NAMJATOWN 的確十分有趣, 像時光倒流般回到五十年代, 拍下了一些懷舊的展品照片, 可惜 NAMJATOWN 現已結業了!
現在位於 東京灣 台場 的 「小香港」 懷舊商場跟NAMJATOWN很相似。

7 則留言:

felix ip 說...

97年我曾到NAMJATOWN一遊...當時也拍下了一些很多照片!

Wong Kenny 說...

在台場的「小香港」懷舊商場應該係同一個集團建做的,可能係執咗NAMJATOWN再去嗰處攪。

匿名 說...

~>_________<~救命呀~~慘絕人寰呀~~
(冇野...我走過尼咆哮下姐...唔駛理我..T___T..) ..bibi..

miumiu

Wong Kenny 說...

初學3D係會好煩, 係唔係「過山車劫」呢? 我都好似Build過…妳千奇唔好學City Poly D 學生咁…

匿名 說...

唉...已經唔係「過山車劫」啦...T___T..今次係起重吊臂加巴別塔...X____X''命都短幾年...(=_='')

miumiu

Wong Kenny 說...

Miumiu,
咁重洗唔洗做埋Animation? 重複雜D嗰喎…今晚要早D休息, 妳估唔到做3D嘢之後會好累好累!

匿名 說...

LALALALA~~@V@~~再見了~起重機n巴別塔~但願夢中不再見~~返回南丫尋夢去了~~^v^~~Kenny你也是啊~~enjoy ur weekend'v<

miumiu