星期二, 3月 06, 2007

Gummy Clay



去年替舊同事Aster創辦的Skymarble 教育玩具公司製作了一件- 結婚蛋榚, 它是用輕黏 Gummy Clay所製成的, 全部DlY, Gummy Clay的特性是乾後的重量很輕, 跟相同體積的發泡膠差不多, 的確係一種神奇物質, 由於質量輕, 可製作傳統黏土所不能成形的東西, 不防買盒玩吓! 減壓良藥!

上面的結婚蛋榚內裏是用一個圓形的紙盒作為骨架, 4至5吋直俓左右, 製成品可當作小雜物盒使用, 我是第一次用這種物料DlY, 更是首次學做玫瑰花, 技巧比想像中容易, 之前連想都冇想過會有「整餅」嘅一日, 真係重未如此「浪漫」過…

Gummy Clay係由 Skymarble 代理, 可在 SOGO玩具部買到到各種 SPARK的輕黏土產品。

4 則留言:

匿名 說...

wa~~乜原來有d咁得意ge野玩ga~~唔知除左cake之外~仲有冇其他野ge呢~?^^

miumiu

Wong Kenny 說...

重有好多得意嘢, 聽講話反應幾好, 正推出新產品,都幾啱女仔玩咖! 妳可以去S0GO睇吓!

匿名 說...

可能整真蛋榚容易啲。

Danny

Wong Kenny 說...

不過真蛋榚可以自已食番…