星期三, 3月 21, 2007

城市的背

現在已習慣隨身帶備相機, 想拍下城市的背面, 更想再開一個Blog淨放這些相…

5 則留言:

匿名 說...

係咪都係中上環?:)你用咩機ga?

miumiu

Wong Kenny 說...

Miumiu,
都係中上環一帶, 行去 ‘王府 ’食餃子時經過呢幾條街, 重有好多唐樓, 橫街重保留好多小工場,幾得意, 我係用 Nikon COOLPlX 5700, 舊機嚟咖, 而家又要去北角,今晚唔影La…

Wong Kenny 說...

第一同第三幅的地點係沙田大圍, 第一幅係一所荒廢咗嘅鄉村小學,人字頂的村屋課室,記得剛搬到沙田時好似重有人返學, 現在好荒涼,
睇住佢可以諗出大把鬼故, 都好有歷史價值咖…

匿名 說...

老師,我都是用nikon 5700哦!! 也是經常陪伴身邊,這機無故壞過兩次,第二次自行修好。你現在住大圍? 和我很近了。

Wong Kenny 說...

我部壞過一次, 攞去太古城Nikon維修部,入面有嘢燒咗,後來他們幫我修好,沒有收費!服務幾好呀!