星期六, 3月 17, 2007

土瓜灣的顏色

童年時就在土瓜灣渡過, 到處都是唐樓, 樓梯底的小店鋪, 去年重返這個留著許多回憶的地方, 找到往日買汽水的士多、 買咭紙回家自製玩具的書局、 豆腐舖、架在屋外的鐵籠、狹窄的街巷。
如果人生是一個旅途, 這些景物提醒我們、所有東西都正在偷偷地從自己的身後溜走, 當它們都成為了印像之後, 就是這種顏色。

6 則留言:

匿名 說...

突然有種''尋根''ge想法:D 不過而家好多地方都已經變左好多LU~搵一日都去為自己GE歷史留D影像先 :)

miumiu

Wong Kenny 說...

Miumiu,
通常人對自己住得最耐嘅地方會產生感情,揾番妳細路女成日去嘅地方感受吓, 會有好多發現…

felix ip 說...

這些相令我來回想起很多回憶...

Wong Kenny 說...

我哋都曾經在這種環境下長大,我想影香港的唐樓及舊區,呢種係真正嘅香港風格。土瓜灣冇地鐵,發展得好慢,現成為新移民的聚居地,它保留了六、七十年代嘅風貌,我會再去影多D相。
我睇過 門小雷 個Blog 入面D相,有影過舊褸,她對城市都幾有觸覺呀!

匿名 說...

今時今日我都仲住係土瓜灣~
已經唔想搬離呢區.

匿名 說...

你的城市的背,很像台灣的基隆