星期六, 3月 10, 2007

韓國政府把「動畫」列入中學課程

好似話有兩個男人將會在電視上、 在廣大市民面前、互頂對方個肺、 提供優質嘅娛樂、 呢嗰Shown最好加埋短裙美少女增興, 再同場加播日本AV製作特輯, 由呢兩件「君子」解說日本AV女郎如何做好佢地份工, 法律上買4仔算唔算犯法?係唔係小圈子活動…

香港有乜行業可發展? 應該培養乜嘢人材? 需然存在市埸方向的問題, 中國政府還是推行動漫的工業, 韓國政府更積極進取, 把「動畫」列入中學課程內, 培育未來的人材, 打算成為動畫大國…

大家可閱覽 袁建滔 先生的Blog: http://toeyuen.blogspot.com/

袁先生有詳細地報道韓國的動畫發展。

5 則留言:

felix ip 說...

ACG 三樣嘢,特別是動畫,香港的發展比韓國漫幾百拍...政府成日話推動創意工業,但真正又做過乜?

Wong Kenny 說...

政府班官為份工,為你嗎? 無競爭, 一於安全至上, 攪咁多嘢做乜? 佢地認為香港係金溶中心, 發生咗D金會溶嘅風暴都重未知死!
D政党專開空頭支票, 政綱空泛無實, 陳四萬當正自己係地下特首,個個爭上位,聽唔到有乜為人民的話…
中國的現況跟各種‘民主派’所認知嘅可能相距甚遠, 党派對目前中國政策的一面倒反對,我的態度相當之保留,亦討厭生果日報嘅民主應聲蟲,把新聞中的死者、遇害者Blow大嚟賣錢,重要揾佢攪「民主」。
中國近代的真正偉人, 是孫中山及周思來,希望再有來者…

我其實好討厭「講」政治, 我係「睇」政治,從各種新聞及戰爭的圖片中, 看得多,唔想講,高淡闊論, 可其懦弱,曾想過把圖片放上Blog,但怕引起大家的不安…

Danny Chan 說...
此留言已被作者移除。
wong kenny 說...

我唔明呢班人點會做Show做到出哂面,明知係大話都吹到咁大聲! 明知自己係死雞,重想攞個威,重做到廣大市文都好想睇咁! 阿四萬姑出嚟作崇嗰個樣先至衰呀, 明係想攞嚟食又話「我唔餓呀!」

Danny Chan 說...

幼稚園都攪唔掂,仲想攪動畫!