星期三, 5月 21, 2008

你哋有冇食過D咁嘅飯呢?

是這樣子, 有人要做一餐豐盛的晚餐, 完成時大家可分享, 但一個人的力量有限,要大家共同參與, 分擔部份工作, 當然如何去做每道菜, 就是這個發起人才完全明白個中的程序, 所以其他人應聽從發起人的意見及指示、才可完滿地成事。

此時、有某幾個人就只係站著, 怎麼也沒做, 唯一做過的就是指指點點, 而且態度上就像比發起人更聰明、更明瞭造菜的過程… 好明顯地、他們在「地位」上看來完全係高於發起人, 一直站著的人等到各人擺好哂枱.擺好餸, 就像貴賓一般傲慢地坐下, 一邊吃一邊批評著各樣菜的味道、做法、 他們成了整張枱的焦點, 他們怎至不讓發起人有一點說話的空間及機會…

一個旁觀的人遠看, 這圍枱上, 高談闊論嗰幾位、唔…佢哋…一定係「老勢 」嚟嘞…

3 則留言:

匿名 說...

呢個世界這類人多的是, 無需為他們而動氣,不值呀!
Fung

Wong Kenny 說...

係呀!香港D米食出咗好多喱類人…佢哋其實係塊鏡同地圖,千萬不可以自己對住塊鏡卻照出佢地個樣,佢行東,我行西,佢行左我行右,總之反面教材,都幾好用咖!

匿名 說...

啊?發生咩事?你是角色之一ma? @.@a

miumiu