星期一, 5月 26, 2008

東京鐵塔。我的母親父親


昨天看了‘東京鐵塔-我的母親父親’的VCD, 非常感人的電影! 人生的實相, 真正應該一看的電影。

這部電影觸動了萬人共有的內心感情, 令我想起 「川內倫子 Cui Cui -13年間の家族のアルバム」的寫直集。

2 則留言:

匿名 說...

Kenny,
仲記唔記得迷魂單嘢呀?
尋晚我係尖沙咀龍成外面, 就有個女人想問我嘢, 因為我嗰時趕住去in, 所以冇停低理佢,
只有轉頭望吓係邊個, 佢係一個年約40歲,膚
色黑,直髮至肩,個子小,約5呎2的女人.
唔知會唔會就係網上話嘅問著衫晒士嘅迷魂黨呢?

Wong Kenny 說...

可能係普通人問路,迷暈党的確存在!而且具有某種不知名的藥物或方法去「迷」人,如果真有其人,必有同党在附近,不會單獨行動,妳叫D朋友如有人問路,馬上拿出手機影佢相,心有鬼重唔走頭,諗計仔好過避佢啦!