星期五, 5月 30, 2008

迷暈女妖?

近日綱友盛傳在 尖沙咀 區出現一個近似‘妖怪’的中年女子, 會行近女途人, 再緩慢地問對方的衣着尺碼, 而正侍她說話之際, 女途人便會出現頭暈及感到發軟等狀態…, 其情況有如‘怪談’中的‘雪女’…

我聽說過有‘迷暈党’利用某些藥或不知名的方法‘迷惑’途人騙財, 由於此事件實在十分騎呢,所以無法証實! 亦有朋友話這個女妖人係某所騙財公司的成員, 專門騙取女途人再帶她們買公司的假貨衣物。

當街當行重要喺尖沙咀及銅鑼灣被「迷暈」, 果真誇張! 唯有小心D喇, 確實世上乜嘢奇人都有,而騙徒多為集體行動,小心為上。

3 則留言:

匿名 說...

Kenny,

你都咪話有冇咁啱呀! 今日下午我同朋友係
尖沙咀行街,因人多,我地1先1后咁行到金馬倫道恆生銀行門口,突然有個中年女人問我有冇興趣做模特兒.(呢個女人約5呎高,短髮,膚色黑,佢係企係銀行門口,近錶餔拑機嘅門口,
見我行過就行出黎問我)
我當然冇理佢照行啦! 我朋友係我后面見倒,就問我做乜? 我講咗比佢知之後,佢就話早知就停低睇吓.因有佢係後面所以唔驚. 但我地冇返轉頭.
真係1不離2,唔知好彩定唔好彩啦!

Wong Kenny 說...

我都試過幾次當街有人問我做唔做廣告宣傳片演員?其實係D老細諗縮數,請唔起專業演員,咪通街搵算數囉!

匿名 說...

0甘有咩人問0野都最好0吾睬喇! 我好多年前在尖沙咀都比人問過著咩size,仲0吾止一次!仲有D星探橋用0左0甘多年都仲有人用0既!
Fung