星期五, 4月 03, 2009

種族身份

最近 陶傑 先生因言論觸犯菲籍人士而起了風波。

前些時有位外籍同事從Facebook來mail,要求我搵工,我明白人遇到無常的困難,必然生起求生的本能…

外籍人士來港工作,必定是因為有與港人相近或更高的能力,否則會面對競爭價值的問題,如果能力比港人低,而唯一的長處是人工比我們更便宜,問題就會變得複雜。

這位外籍同事只在mail中提及: 我懂做這個、我懂做那個…但作品呢? 冇得睇…

我好想告訴他看看現在的港人所做的工作與他自己的有甚麼分別? 到底知否香港是甚麼地方?

我沒有替他找或轉告別人關於求職的事情,理由如下:

他往日工作時喜愛湊近D‘白人’,亦自視為相當‘西化’的‘人’, 想留港作工但唔學廣東話, 暗踩本土人,擺明聽 ‘白種人’話, 同D小人埋堆(我好很憎呢樣嘢!), 他與另一名外籍混血同事都唔知幾friend,那名同事有‘歐洲’血統,承認自己係‘歐洲人’,而非他另一半的南美洲人,佢老婆係港人,好叻咖佢,大家一伙人講嘢,這位夫人會當面糾正我們的英文發音…總之呢,嗱!即係話…D Local Chinese 係 Cheap D 嘅…

一個在港人面前塑做出嚟嘅疏離身份, 我哋講英文嘅人同你哋‘有D唔同’…

咁巴閉,咪去搵番D巴閉嘅工囉! 我有工作一定會留比士生土長有能力的香港人為先, 這是我的宗旨。

沒有留言: