星期二, 9月 30, 2008

國無千載強


美國睇嚟就快會變成 超級弱國, 災難片的劇情好似愈睇愈真… 如果美國窮起上嚟、而且D國民個個有把槍…到時就真係要Escape from New York…
我閱報時經常睇到「經濟學人」這個字眼,由於係金融白痴,所以每次讀完後都不明不白、迷妄疑惑、似係…似係聽個白鴿眼嘅人喺度講緊嘢咁…

D經濟學家、係咪好威咖? 睇佢哋嗡乜先致知有冇飯食咖?係嘛?

2 則留言:

匿名 說...

係咪就好似果d部落ge巫師??
人人好似食左葯咁要聽佢講野~
唔信果個死果個~大家都好驚~
唯有巫師講咩就做咩la~
於是巫師ge''預言''就實現左la~
冇事ge話~大家都話靈呀~
有事果陣~咪揾人祭下神lor~
wahahaha~

miumiu

Wong Kenny 說...

我諗係D‘學人’發表咗好多經濟理論…由於實在係太過權威,所以要夠威先至可以攞嚟講嘅,而且要令聽或讀者因感受到其權威的壓力、而產生出自卑的心理反應,咁…就達到‘學人’嘅目的… 點解今日會出現雷曼契弟大海嘯呢?因為D「學人」以為天下間只有學生,冇壞人、冇古惑仔…