星期日, 9月 07, 2008

投票?

好老實講,投票?我從未投過喎… 公民責任? 睇吓D侯選人…人哋就唔得!自己乜都得? 大話連篇、吹水成性、死唔認錯、我哋「其實」做咗好多嘢喎?… 我根本唔知呢班人幾時講嘅係真話、幾時講嘅係廢話? 講真、邊個去盡‘公民責任’至喏呢?

有D人成日話要「普選」, 好似「普選」咗就乜掂哂咁? 實則奪權就放第一,民生唔知擺去邊? 有條友之前攪個「雙星報喜」‘你威定我威!’Show, 同特首打對台,扮哂人民代表咁, 成件事跟本就係呢條友或呢班友‘侯住’「特首」個位, ‘謀朝篡位’先至係佢地真正的「政綱」及目的! 呢D咁嘅嘢、喺辦公室日日都發生,只不過放大咗變政冶版啫! 跟本睇吓你D眉頭眼額都知你係乜料… 有位四萬太、遊行途中…居然去咗「恤髮」! 佢一定係關心緊自己嘅天敵嗰把掃把殺氣頭定啦… 真係…選妳個頭咩? 有位大少,個車位租金欠咗成年以上都冇交,年年都話唔好加人工, 佢個党洗政府錢攪到唔清唔楚…聽聞話佢喜歡足球,有次重見佢做選美評判tim!,打工仔、你死你事囉,咪嚟煩住我‘睇波’。

投票日的一個比較貼題及真實嘅講法其實係~~~「水鬼升仙吹水Show」。

放眼世界,所有政客s,上咗位就係神仙,所以覇到個位就想過神仙嘅生活、睇吓‘民主’嘅台灣,「選」咗個成家都想升仙嘅「搶錢家族」! 美國就選錯咗個「國際恐佈份…」,不過佢而家應該掛住幫個女去搵個游水附馬多D…

童年時真的以為美國真係‘正義’嘅朋友…但世界變幻無常, 現在冶理國家有力的領就似乎係 俄羅斯 的 普京, 論才幹及‘個人魁力’均佔上風, 中國在災難應變及奧運上的表現可能令西方國家暗地裏吃驚…

民主制度係避免像 希特拉 之類嘅人物登場,以單一的想法製造災難,可惜現今天看見的世情, 良好的制度亦會被品格低劣的政客所汚染, 或者世界正走向像過往科幻電影及小說中的題材一樣:未來是一個獨裁世界…因為人沒有在自由中去自律!

環顧舉世的政客、大多數落台時都‘衰收尾’,醜聞、貪污及桃色事件更不在話下、他們在選舉時都大吹特吹、救世者咁款、獲選時跟步下權力舞台時的一刻、是如何一種心情?

爭到了名譽及地位之時,同時亦步向被支持者唾棄的未來…自己變成今日的攻擊目標同一樣的人,政客在名譽及權力慾中不斷他地輪迴。

沒有留言: