星期六, 9月 06, 2008

海邊的餐廳


這是幾年前製作的CG作品,它是用在一隻兒童CD R0M 遊戲中的setting, 我喜愛海邊的建築, 全投射在這幅畫面上。

這隻在非常蠢的管理下完成的產品, 根本起不了商業的價值…

由打工漸變成自己經營業務,得出一個定律, 「盡快從犯錯中改正過來。」 每日都有高級的員工去訓示及責備犯錯的下屬, 似平打工仔以不犯錯才能提高生存的機會率? 事實上,任何人都會不斷下犯錯誤、唔記得咗嘢、計錯數、吞pop、打蓋睡、騰雞、唔知D Fi1e擺喺邊? 趕唔切Deadline、亂七人八糟、冇可能達到的Schedule …

話自己係「無錯」嘅人,九成九係暗啞底且哀得最多,而智力亦唔慌高得去邊…

要創製高品質的產品,會遇到不同層面的標準,要達標,好多時在這一點上, 「古惑」跟「聰明」就會出現分水嶺, 狗口真係長不出象牙, 擁有高品質的視野,做高檔的產品, 管理,判斷力,用人,眼光,心胸…對一個「老勢」而言,有着很多很多的要求。

釋迦牟尼佛說:「有無同然」。 打工及老勢各有其痛苦,無論所擁有的多或少。

留著這件 海邊餐廳 的用品, 想是追求面子及意氣的人所無法創造的內心境物。

8 則留言:

匿名 說...

加油!
睇完你呢篇,覺得要揾你食飯吹水...
anyway... 這些海邊建築我最鐘意...
最好賣炸蝦𠻹~

Wong Kenny 說...

好呀!搵日吹吓水,原作係動畫,個結構係參巧一間意大利餐廳,設計前衛D…

匿名 說...

奇怪!
不知何解,我第一眼望了一下,感覺像六七十年代電車的尾卡,絕不像一所建築物。 似乎是鉄皮玩具改裝。 如果是實物,一定熱死。

Kurtis

Wong Kenny 說...

係!如果喺香港有可能會熱死, 似電車係因為在美國,有人用舊火車卡改裝成餐廰,比起建一座房子經濟,有時在 荷李活 電中可見到。
香港其實有好多貨櫃辨公室, 全鐵片,有部份加上蓋散熱, 我都從未入過去,37C。睇怕都幾慘…

匿名 說...

你講d野真係好鬼有趣呀~~同埋好中lor~hahaha~ 海邊小屋~我都鍾意呀~所以我鍾意il mare尼套戲~(尼d小女人先鍾意ga :p) 入面有間海邊小屋..潮漲可以跳落去游個水~潮退就係度玩泥漿足球~:p 不過我成日係度諗...打風咁點呢@.@ 一個大浪衝埋尼又點呢..同埋會好潮濕...

miumiu

Wong Kenny 說...

唔止會好潮濕…重會有埋風濕,打風可以咁做…載一頂單車頭盔,再穿埋潛水衣,或者,寫定遺書…

咩係il mare?

匿名 說...

il mare 就係一套韓國ge愛情電影,男主角係做建築師的..佢間屋就係海邊(可能都唔係海邊..係海上面)有條橋駁到陸地~到左陸地果邊先有個超時空信箱~你想睇可以借你睇ga~haha~唔同人睇~有唔同效果~唔知你睇左有咩效果~hehe:p

miumiu

Wong Kenny 說...

我睇過三份一,之後唔見咗隻牒,所以我係唔知後尾點…間屋…我覺得有D似…大澳D棚仔…