星期六, 8月 09, 2008

深海尋人。港式PIZZA




香港一般吃到的Pizza,係全世界起用最多配料的港式「意大利」食品,總之乜都落齊就實行賣得,呢種係香港人發自內心的「貪」, 又例如街上的廟宇,裡面通常都係滿天神佛,有拜錯冇放過咁,而基督教及天主教最初傳入香港時,港人的反應係…不如把十字架同聖母像都擺埋入間廟度一齊拜吖…童年時睇 東方庸 畫嘅漫畫, 直係乜都出齊,由各種美國漫畫英雄至日本各式超人,大家「炒埋一大碟」… 不過,我們都好接受這種混雜的文化現像。

「深海尋人」係一部有水準的港產電影, 早前友人 大泥 推介過,但上畫時冇時間睇, 上星期買到新推出的VCD, 觀看時都有D毛管動… 徐克先生可能發現到自己的真正的「強項」,原來係…拍「鬼」片,而非先前的各式「武俠片」…

有潛水場面的戲我都喜歡睇,少年時代睇的「深、深、深」The Deep 是我的最愛, 法國電影「The Big Blue」內的潛水戲亦好難忘, 大海是優美夾雜著神袐及危險的世界, 一個最能讓人發揮想像力的舞台。

「深海尋人」的故事編排有著叫人追著看下去的劇力, 最後係出「估你唔到…」一召, 但我覺得後尾加多咗D嘢,幾乎攪到「喜劇收場」……橫掂都係有「鬼」咯,…加埋D「人鬼情未了」落去先,…送嘅!…買一送一…抵睇!…睇一套戲等於睇咗成三套…呢D…似唔似係黃百鳴嘅idea…點解?

如果有人鐘意「深海尋人」,請睇番D「元祖」嘅杰作。好耤得推介!

2001年由 大衛連治 導演的 Mulholland Dr, 非常迷幻的作品! 就像墮進了別人的夢境中…
http://movies.msn.com/movies/movie/mulholland-dr/

2005年的 Stay ,有些少前者的口水,但依然十分精彩,男主角是 Ewan McGregor, 我 很喜歡這部電影及男女主角。
http://movies.msn.com/movies/movie/stay/

以上兩片的女主角都是Naomi Watts,她演 Mulholland Dr 時受到注目, 直到演 King Kong 時走紅, 後來我在電影資料中找到她原來在 Tank Girl 中飾演 Jet Girl的角色! 當時就覺得…咦!靚女過個女主角好多喎! Tank Girl 似乎是一部被「遺忘」了的電影, 但可看到初出道時的 Naomi Watts 樣子。

沒有留言: