星期一, 8月 25, 2008

最精彩難忘的奧運!







北京奧運 是我看過最難忘最精彩的奧運! 每天都見到中國運動員奪取金牌! 最緊張還是排球及籃球的賽事, 過去多屆的奧運都未試過有追看的心, 這十六天真是一個盛大的興典, 十分難忘。

閉落禮最感動的場面係全世界各國的運動員步入鳥巢的時刻, 全人類難得有和平共處的一個晚上!中國的表現實在令世人挖目! 北京奧運是中國歴史上一記的大事, 影響必定深遠…

咀多多嘅西方大國應知道即使泡製‘金融風暴’及 種種政治是非, 都難以阻止廿一世紀成為‘亞洲世紀’, 西方某些人基於過往歐洲對亞洲的稙民統治歴史,深恐強大的亞洲會反撲向西方進行‘報復’。

新聞話 北京奧運 令中國人的‘民族自卑感’減退, 當中國人重拾自信之時, 亦同時會令扮慣大佬嘅別國產生起‘民族自卑感’… 美國話佢哋先致係最威! ‘獎牌’攞得最多… 在任期間極力想把日本 罷脫成為AV大國、而進身成為真正‘大國’的前日本首相 小泉純一郎, 應該今年死都唔會睇奧運…改去拜 靖國神社 或睇吓四仔, 諗吓有乜係中國做唔到嘅呢?…

沒有留言: