星期四, 8月 28, 2008

Crop Circles 之謎



近日要揾D UF0 嘅資料, 發現咗呢條片… 又係嗰D鬼鬼祟祟嘅Crop Circles? 有人認為係‘外星人’嘅杰作, 目的係話比地球人知, 佢哋實在係‘存在’嘅…

但係…點解用埋D咁义鬼祟同類似惡作劇嘅方法呢? 點解唔光明正大喺各國 國際機場 登陸,再經海關辦理入境手續,然後開個記者召待會,不過~~~如使用地球人的設備或食宿,均一律要收費!

其實我一向覺得 Crop Circles 似係人為的成份高D, 你睇D形狀構圖,似美術插畫多D喎… 而且D內容好「人類」feel, 有人認為天上的人造衛星,有部份已裝有先進的光學武器? 這類奇怪的事情起因、有可能係某國正在試驗的神秘武器? 因為經常有牛羊被不知名方法取去內臟的報道, 而且傷口切割得非常完整,沒有血?懷疑係用光學工具進行…

比外 Crop Circles 經常提及一個MAYA月暦,話2010年係世界未日? 係真唔係呀?西班牙人登陸美洲,首先發現MAYA 遺跡, 隨軍的傳教士認為MAYA壁畫上的文字係邪教的經文,因而野蠻地加以破壞! 所以能解讀MAYA文字嘅人唔知去邊處揾? 曾讀過MAYA月暦嘅文章! 識解話嗰個原來係個南美「巫師」! 咁你信定唔信好…

Crop Circles 被發現的地方較偏遠, 而且亦非世界性,至少目前新界未有發現… 我估係某些人在試驗一些先進的發明。

十九世紀時,氣球飛船未面世前幾年,已有人報稱看見天空中有「飛行物體」,所形容的外形與飛船十分吻合、而且更有「人」走落嚟問人攞水飲! 事實「飛船」比我們所知的、更早已被「發明」出嚟!而且試驗飛行咗一段頗長的時間。

沒有留言: