星期三, 12月 19, 2007

C+偵探



看了彭氐兄弟的 「C+偵探」, 意外地發現是部高水準之作, 比起之前的「鬼域」精彩得多, 故事是翻炒了千百次的劇情-探員查案查到死哂D人… 但有總明的講故事能力,還是能在舊橋上開花。
片中的泰國背景很有趣, 有著六、七十年代的香港感覺, 很適合片中的故事發展。 用腦的香港電影較少出現, 成本低亦能拍出高質素的電影,此片的演員表現真係唔錯!「C+偵探」比之前的「追踪」具有特色及獨到的故事編排, 我覺得勝過荷李活的樣版劇!
希望能再多看到擁有「亞洲」風格的電影! 荷李活製作已睇到爛…拍到爛…開始愈嚟愈低B…

2 則留言:

匿名 說...

Another comment about the movie.

http://akutagawa01.blogspot.com/2007/10/blog-post.html

Interesting.

wong kenny 說...

我睇過啦,各人有各人意見,而亦有發表的自由…不過…太偏鋒的個人意見我其實冇乜心機閱讀。
電台班論政人士靠鬧人出位,令好多麻甩吹水佬效法! 夜晚D Bar 最多呢種人, 大家都冇安全感,只有搵人踩在腳下…
粗口…係唔識合公開講嘅…份爛仔文化人? 威咩?
自我中心而走向極端…係會點呢?
係…係如此形容嘅:(出自教我藝術史的導師口中) 「…等於打開窗自慰,自已以為好快樂,但別人看見是十分嘔心的…」