星期三, 7月 11, 2007

OCEAN PARK 。藍天、白雲、碧海













星期日與家人到「海洋公園」遊覧, 烈日高溫達三十多度, 滿身都是汗水, 不斷從頞頭上瀑流到眼腔內。穿捘於自由行的國內同袍之間、逃避多咀多事的師奶兵團、吃了最最便宜的午餐,價值六十四元的日本拉麵, 還有港幣三十元正一支的膠樽可樂! 不過…呆望了很久決定飲鑵裝算啦。 一天的行程感覺就像出入於爐火鑊氣的厨房一樣! 但係丶我還是喜愛這個港人自建的「海洋公園」Ocean Park! 我喜歡藍天白雲, 大嚿大嚿地在天上漂, 一望無際的大海、神祕怪異的海洋生物…
那裡沒有被欺壓的員工, 至少個樣睇嚟都開朗D, 一處伴着大家長大的地方

沒有選擇去 大鼻樂園 ,就是這個原因, 就像吃家裏的餸菜一樣, 出自於溫情的心。

5 則留言:

felix ip 說...

很美的相片! 從相片可感受到"爐火鑊氣的熱".

wong kenny 說...

嗰日成身濕哂,好似比雨淋咁,個個似遊完水噉樣!不過見到藍天白雲就幾開心!

felix ip 說...

香港人與自由行的比例怎樣? 4:6嗎?

wong kenny 說...

嗰日係星期六,如果以排隊、坐巴士、睇海豚表現嚟計, 香港人D比例好少喎!坐滿一架巴士,我想香港人只有十幾位! 睇表演時在我一家四口人以外幾乎全係自由行,佢地直接喺座位上上落!!好險呀…
比例係咁:自由行係渣古嘅數量,香港人係大魔、魔螚之類嘅數量。

felix ip 說...

哈哈! 很好的比喻,明哂.