星期一, 4月 30, 2007

中國古代外星人

中國古代外星人? 係嘞!就係咁騎呢… 由個名到個封面設計, 見到都唔敢買, 買咗驚人笑, 睇時怕被當白痴…
想起英文的一句說話:「不能夠以一本書的封面評價它的內容。」(一本便利 除外!) 「中國古代外星人」厚達511頁, 售價HK$: 128.oo。 九六時購買。

此書由「中國社會科學出版社」出版, 分別有國內簡體版及美國英文版。
在中國悠長的歷史中, 有無數的著作及地方誌, 分別紀錄了大量奇異的現像, 古人尚未發展出科學常識,這種類似今日UFO現象的事件, 大多被認為是神仙在人間降臨的奇事…
唐代原來有記錄到, 一「仙槎」曾陳列在當時的唐宮「麟德殿」內, 「仙槎」長十五米, 敲擊下發出金屬聲響, 其形容近似今日大家印象中的外星人飛行噐…
書內更提及古代的「勸酒木偶」, 應為中國早期研制的「機械人」,年代久遠, 難辯真偽, 由最近在 新世紀廣埸 中參觀的舊玩具展中, 驚訝地看到清未文初的中國玩偶, 其手工更勝今日的量產人偶玩具, 中國過往的工藝水平, 一定超乎今日的想像!

4 則留言:

匿名 說...

WAHA~個名真係好得意喎~~^^~~

等我順路時又去一下個展覽~睇下d手工係咪真係咁頂呱呱先:)

miumiu

Wong Kenny 說...

Miumiu,
嗰D民初中國娃娃個樣好邪!好恐佈呀!怕黑或者得一個人訓, 千祈唔好去睇呀!

匿名 說...

=口=''唔係呀MA...唔好嚇我BOR...

miumiu

wong kenny 說...

Miumiu,

包妳以後唔敢玩公仔…因為令人想起「養鬼仔」。