星期日, 4月 01, 2007

「忍者龜」, 我睇咗啦!




今天得到Felix送贈的 「忍者龜」戲票, 馬上趕去看了一埸12:30, 可惜沒有英文版上映, 我諗要等到出DVD至可以睇番! 我看過Yahoo Movie 的「忍者龜」User Reviews, 平均的評論級數是‘B’! User Reviews是一般大衆的反應, 達到B級已是相當賣座的電影!

如果論「忍者龜」fans, 一定係美國居多, 八十年代曾紅極一時, 我最初看首集真人版的時侯, 是因為慕 Jim Henson 的名字去看的, 「忍者龜」可以說是布偶大師Jim Henson的最後遺作! 他完成這套電影時因病逝世, 傳聞他堅信上帝會治好他的病而不願看醫生, 因而病重不治。 當時知道這個消息感到十分可惜, 童年時就看他的「芝蔴街」布偶, 有着一份深厚感情。

「忍者龜」可以說是一部「功夫」動畫, 過往用真人扮演的角色限於外形的關係, 很難做出靈巧的動作, 這次用CG合成, 大家可看到「真正」的「忍者龜」動作!
從未見過如此生動的「忍者龜」格鬥場面! 兩兄弟在雨中天台決鬥的一幕拍得十分出色, 我亦很欣賞一些室內的場面設計, 能夠捕捉到一些有趣的生活感。

這套由港人出力製作的 荷李活 電影很籍得大家支持及觀看 ,我相信它未來在DVD市場亦會佔一籍位!

在此再感謝Felix的贈卷! 多謝哂呀! 努力!

6 則留言:

felix ip 說...

故事方面我也有些意見...遲些我會在blog內寫. 以一部動作娛樂片來看,也算是不錯了吧.

天台決鬥的一幕是故事的高潮,也即是我們所謂的"Money Sequence".所以特別用心及較長時間.

另一段較喜歡的是建築大廈打怪獸的一場...

Wong Kenny 說...

我覺得「竹聯邦」(對嗎?) 在片中的作用不太清楚, 感到有些少混亂, 不過四隻龜的角色就很成功, 十分「入戲」, 我覺得如果臨尾跟大怪獸打獲甘會更精彩,很多人睇超人其實係想睇怪獸!
"Money Sequence" 係咪即係 食粥定食飯嘅戲咁解呀?

我都好期望「神勇飛鷹俠」及「阿童木」!

匿名 說...

E~上左lor bor~ 不過我返來先睇lu~~

其實一直以來對阿童木都係只聞其人..不聞其卡通,原來已經係你地果時就有..一直hit到而家..可能之前有做過套卡通..但我都未有機會睇過~秦博士就睇過~ha~不過
阿童木又真係幾可愛~^^~

miumiu

Wong Kenny 說...

Miumiu,
返嚟唔知落畫未?

阿童木係六十年代好早期嘅創作, 手塚治虫 好喜歡 狄士尼! 妳睇真吓吖、 阿童木係由 ‘米奇老鼠’ ‘演變’出嚟咖!

以前好似 ‘麗的’電視播過‘原子小飛俠’,有新舊幾個版本。

幾年買過一個 ‘阿童木, 錢包, 我好鐘意D顏色, 點知舊年唔見咗!真慘!

匿名 說...

哈哈~阿童木錢包??你用ga?? 我會諗得好可愛ga bor~hahahhahha~:p

miumiu

felix ip 說...

為了方面管理和製作,我們會把影片分成很多部份,每部份(sequence)通常以場景和故事來劃分. 一些比較重要的片段(有時是故事,有時是畫面),我們會花較多時間(即錢)去製作. 這就是所謂的"Money Sequence",也可以說是重頭戲.