星期四, 4月 12, 2007

軽井沢。万平ホテル






曾到 過 軽井沢 的 万平 酒店一遊, 當日一家人在這裏飲了個下午茶, 今天看這些照片仍感覺到那份溫暖的氣氛, 軽井沢 位於 長野県 , 六十年代時曾是外國人的旅遊聖地, 今天已發展成為日本人的渡假區, 冬天有滑雪的場地, 區內的商店都是獨立的房子, 有國際車牌可在當地租汽車遊覽, 可依靠GPS系統找尋各有特色的商鋪。

万平 酒店建於明治時代, 歷年經過多次的裝修改動, 它的賣點就是: 在六十年代 John Lennnon 曾到此入住過, 與及酒店所保持的古撲味道。

當日是9月7日, 日間與晚上的氣溫相差很大, 中午的12度會在黃昏時降至只得2度! 山上及地面的陰暗處仍可見到積雪。

一家人的團聚, 即使很平淡, 亦很温暖。

9 則留言:

felix ip 說...

這是太太口中經常提及要去的地方,全住宿昂貴嗎?

wong kenny 說...

輕井沢D酒店算係貴的一種, 我哋嗰次住喺一間溫泉酒店,環境係一流! 區內有好多酒店,價錢我可以問吓細妺, 其實 輕井沢 內最多係渡假的小旅館, 可能平一點, 但冬天好似冇暖氣!通常日本人會到那處避暑及滑雪,最好有國際牌, 因為冇車到處都去唔到,會好冇癮!輕井沢的火車站旁有兩條0utlet街, 有大量運動、爬山便服賣, 最有趣係嗰D獨立一座房子的小商店。

匿名 說...

:D 返來喇~~~不過...找不到那些匙扣呢..V_V..本來想買那些法國懷舊POASTER作代替..也給買自己一些可以給掛牆,可惜還是趕不及回去買..失敗..T__T..最後在匆忙間只買了POSTCARD,希望有你喜歡的LA~^_^~(揀的都是我喜歡的耶~HAHAHAHAH~)
給在PARIS ON SHOW 的TMNT 拍了幾張相呢~ http://mysinamail.sina.com.hk/cgi-bin/album/ualfolder.cgi?uid=abby1017@8

miumiu

Wong Kenny 說...

Muimni,

我睇過妳D相啦,令我諗起 荷李活道 間夜冷店,全人類都喜歡執到寶! 買嚟掛牆幾好呀,用舊木相架最好!
法國版 TMNT 幾靚! 好過美國版呀!
分亨多D相吖, 我而家係個窮人,去唔倒旅行,唯有喺妳度分D開心過嚟啦!

felix ip 說...

to:Muimni
可以轉載你法國TMNT的相片嗎? :)
這是珍貴的見證啊!

匿名 說...

To Felixip,
當然可以la~ my pleasure~'v<~隨便~隨便:)

miumiu

felix ip 說...

to miumiu:
謝謝! 我已貼上了blog :D

匿名 說...

如能收集到TMNT在世界各地的盛況的話,都幾過癮噃~HAHA

MIUMIU

Wong Kenny 說...

Muimui,

喺felix個Blog度有世界各地嘅Poster,妳睇吓吖, 我覺得法國版最靚!