星期三, 2月 28, 2007

我們的城市


我對香港的建築印像就是這些, 雜亂中的小綠洲, 在 「醜陋的中國人」一書中, 中國人生活的地方被形容為‘亂’, 有中國人的地方就是亂, 所言屬實, 我曾在一間亂到像中東恐佈襲擊現場一樣的辨公室工作過, 老版是一個超級迷信的人, 他從門囗走到自己寫字枱上的「路徑」是由風水佬教路的, 後發現他請的員工全是同一個月份出生的! 我經常看見求職者的信件亂掉在地上, 可見到他們的照片、電話及地址等, 那份工作不適合, 只留了兩、三個月, 後發覺以迷信主導自己的人心術不正, 十分反感, 某些人會因一些機緣而成為老板, 但心智明顯是個偷食的小孩子…
此後我決定一改自己的惡習, 要整齊、掃除迷信、因為所見的實在太醜, 是那種醜於內心而形於外的真正「醜陋」!
我們的城市就是這個面貌, 人心有如後巷中的喉管…平生不作任何好事, 只曉得求神問卜, 企圖用錢及香油「買通」神佛, 得到 福報, 表面上對神鬼恭敬, 其實想「利用」神靈替自己做事…

4 則留言:

匿名 說...

你做過果間公司...似乎真係好誇張喎~~真係恐怖呀~=.=''

miumiu

Wong Kenny 說...

更恐怖都有, 驚就留番朝早睇…
有一個星期六, 迷信先生同佢老婆唔知做乜, 佢地真係響公司內「起壇」, 可能因為有位佢地「親信」嘅同事要離職, 迷信夫婦在公司門口嘅巨形關帝神枱前,用各種生果擺出一個直徑有圓形飯枱般大的「壇」, 兩人整整燒香跪拜了一個上午, 接近八百呎嘅工業單位煙募離漫! 隔離公司以為發生火警, 叫保安人員按門鐘入嚟查吓發生乜事! 我覺得最「恐怖」就係迷信夫婦做完佢哋D「法事」之後, 已經係一個上午, 我哋臨走時發現每位同事枱面上各有一封「利是」! 當然嗰陣唔係過年, 唔知佢兩公婆發乜嘢瘟?
經濟低迷時被迫做D唔想做嘅工, 居然遇上一對活妖怪, 迷信先生久唔久會穿一件鮮黃色嘅恤衫返工, 嗰隻色根本冇乜人會有勇氣著, 可能上台攪笑會啱fee1 D,佢都算經典啦…

希望妳識朋友同搵工都記往小心D, 我從那天開始遠離了迷信, 亦不會選擇這類人成為朋友, 妳一定要記往, 迷信的人大多數心術不正, 避而遠之!

匿名 說...

wa~~~~~~~crazy~~crazy~~~!!!
做咩GA間公司~@w@~咁ge...嚇鬼咩...係咪應該執左ga la...冇可能仲生存到...crazy~!
多謝你ge忠告~邪野當然咪攪我la~嚇死自己~>~<~

miumiu

Wong Kenny 說...

我所講都係真事,個「腦細」係接政府D CD Rom 嚟做, 係好早期嗰批, 百事可樂曾想揾佢做CD Rom, 當時因少人做,D外國人見到間辦工室嚇到走咗! 舊年知道佢生意早失敗,要由零再開始, 總之對D「腦細」小心D好!