星期二, 10月 24, 2006

精密模型



嗱! 嗱! 嗱! 係咪呢本呢, 第六期開始用GUNDAM做封面, 非常熱賣! 可以話你知, 其實當時最唔賣得嘅係-高達! 好多鋪頭賣剩嘅都係-高達! D人唔鐘意佢有對眼同有個「鼻」, 最好賣當然係智護國嘅 渣古、紅彗星、大魔、魔蟹、老虎…地球聯邦軍方面, 吉母都幾多人鐘意, 因為佢冇‘人樣’, 當時BANDAI的GUNDAM模型其實係平價貨, 原價應為廿四蚊左右, 炒價到百幾蚊一隻, 因為BANDAI的生產額是依預算制定的, 但產品的受歡迎程度遠超估計, 所以出現搶購熱, 香港要排長龍買GUNDAM, 日本更因爭買而發生流血事件, 重係要Call白車果隻! 香港最多人爭同炒價最高嘅你估係邊隻? 其實係 「雷射大炮」! 炒到四百幾蚊隻, 搶得最快, 我連見都未見過! 據聞炒GUNDAM係由土瓜灣一間模型玩具店攪起, 亦因而發到開分店咁話, 當時巿面上曾出現一批「老番」GUNDAM, 粗D, 我見過一次, 不過冇証據話係邊位奸商所為吖…
不過砌咁耐模型, 我一隻GUNDAM都未買過, 還是喜愛傳統的軍事模型。

5 則留言:

felix ip 說...

wahhhhh!!!! 咁都俾你找到, 你個博物館館長...
我第一盒買嘅模型就係GUNDAM! 1:144高達,當時賣18蚊. 我再過一星期去竟然加到24蚊...

Wong Kenny 說...

我只有呢一本,因為有紀念價値,從那時起認識咗一班超級模型fans,你應該買到第一板嘅GUNDAM,之後就一發不可收拾…

felix ip 說...

我對GUNDAM已經感到非常厭倦了...
如果HappyJapan Cut哂dGUNDAM都冇幾多嘢睇咯.

Wong Kenny 說...

因為GUNDAM養得太多人啦!唔Cut得咖! 鳥山明都話過佢畫龍珠已畫到冇引,但係因為好多人要靠佢食飯…
你可以睇Mode1 Graphic,因為佢係Hobby以前班精英跳出嚟攪嘅。

匿名 說...

Hi, would you please post more content of this issue of detail modelling. Thanks