星期二, 9月 30, 2008

國無千載強


美國睇嚟就快會變成 超級弱國, 災難片的劇情好似愈睇愈真… 如果美國窮起上嚟、而且D國民個個有把槍…到時就真係要Escape from New York…
我閱報時經常睇到「經濟學人」這個字眼,由於係金融白痴,所以每次讀完後都不明不白、迷妄疑惑、似係…似係聽個白鴿眼嘅人喺度講緊嘢咁…

D經濟學家、係咪好威咖? 睇佢哋嗡乜先致知有冇飯食咖?係嘛?

手繪插畫




今晚跟 大泥 吃了一餐飯, 談到手繪插畫的話題,其實我現在已沒有作全手繪的作品,半手作的仍有,因為全手繪的插畫如踫上要修改的要求,是件不容易處理的事情,而且,點收錢至啱?

有幾多人今天仍依然保持著 ‘手繪 ’的工藝作品? 大泥 是其中之一, 香港缺乏了對藝術的教育,基本上教育的目的是:「職業先修訓練學校」,考取功名,搵多D錢,咁至有面、威、…
D補鑊天皇,保你D乜? 會唔會補番D銅臭上你D仔女塊面上呢?我聽過有位補鑊女天后話、要‘教定’D學生認識各種‘名牌’… 有冇人聽過…有美術科的補鑊天皇?

為甚麼今天及昨天的青少年都追看日本動漫畫、時裝潮流? 因為美術在別人的國家受到重視,從小培養這方面的修養…結果明顯地做成競爭距離,多少作為教育工作者能明白此點?

這是多年前替外文雜誌繪製的插畫,內容多為社會性及時事性的題材,這幾幅是較為滿意的作品,這種風格能出街是因為編輯及記者是外國人! 對美術的修養不一樣, 如果…換轉係位港人,作品唔會 出街! 只會 仆街!左改右改,巴乜閉閉…

不過,外國月亮不一定圓…在白人面前扮同類、同種、同宗,再向中國人扮白人嘅黃種中國人,更上一層褸!仆街中的超級無上極致仆街!

今天聽到兩位‘年青’的電子「正稿員」,高談闊論話:「而家重邊致有人用手起稿咖!乜都係用真相喇!要真!重邊有人搵手畫嘢咖!用哂電腦喇!唉!D人,重用番幾十年前嗰套…」

迷路…最重要係知道,自己係迷咗路…

星期二, 9月 23, 2008

小狐仙主題曲! 197X



係小狐仙主題曲… 其實‘小狐仙’係 迷你裙少女版 嘅‘多喇A夢’! 可惜原裝的劇集仍未在 Youtube 上出現? 多謝 zoundcracker post 這首珍品!

星期四, 9月 18, 2008

俺たちの旅。 前程錦繡



回到初中時…唔準穿闊腳褲、唔準穿大領裇衫、頭髪唔準留過耳仔、中村雅俊 是我們少年時代的「偶像」, 因為他代表着自由自在的生活, 有位同學重同我講:「將來如果好似 中村雅俊 咁, 做散工咪幾好…」。

這是當時的想法, 如果今日真係做緊「散工」…就真係…

星期一, 9月 08, 2008

自由黨玩完!

喏呀!大少同乜太從此消失!衆望所歸!

星期日, 9月 07, 2008

投票?

好老實講,投票?我從未投過喎… 公民責任? 睇吓D侯選人…人哋就唔得!自己乜都得? 大話連篇、吹水成性、死唔認錯、我哋「其實」做咗好多嘢喎?… 我根本唔知呢班人幾時講嘅係真話、幾時講嘅係廢話? 講真、邊個去盡‘公民責任’至喏呢?

有D人成日話要「普選」, 好似「普選」咗就乜掂哂咁? 實則奪權就放第一,民生唔知擺去邊? 有條友之前攪個「雙星報喜」‘你威定我威!’Show, 同特首打對台,扮哂人民代表咁, 成件事跟本就係呢條友或呢班友‘侯住’「特首」個位, ‘謀朝篡位’先至係佢地真正的「政綱」及目的! 呢D咁嘅嘢、喺辦公室日日都發生,只不過放大咗變政冶版啫! 跟本睇吓你D眉頭眼額都知你係乜料… 有位四萬太、遊行途中…居然去咗「恤髮」! 佢一定係關心緊自己嘅天敵嗰把掃把殺氣頭定啦… 真係…選妳個頭咩? 有位大少,個車位租金欠咗成年以上都冇交,年年都話唔好加人工, 佢個党洗政府錢攪到唔清唔楚…聽聞話佢喜歡足球,有次重見佢做選美評判tim!,打工仔、你死你事囉,咪嚟煩住我‘睇波’。

投票日的一個比較貼題及真實嘅講法其實係~~~「水鬼升仙吹水Show」。

放眼世界,所有政客s,上咗位就係神仙,所以覇到個位就想過神仙嘅生活、睇吓‘民主’嘅台灣,「選」咗個成家都想升仙嘅「搶錢家族」! 美國就選錯咗個「國際恐佈份…」,不過佢而家應該掛住幫個女去搵個游水附馬多D…

童年時真的以為美國真係‘正義’嘅朋友…但世界變幻無常, 現在冶理國家有力的領就似乎係 俄羅斯 的 普京, 論才幹及‘個人魁力’均佔上風, 中國在災難應變及奧運上的表現可能令西方國家暗地裏吃驚…

民主制度係避免像 希特拉 之類嘅人物登場,以單一的想法製造災難,可惜現今天看見的世情, 良好的制度亦會被品格低劣的政客所汚染, 或者世界正走向像過往科幻電影及小說中的題材一樣:未來是一個獨裁世界…因為人沒有在自由中去自律!

環顧舉世的政客、大多數落台時都‘衰收尾’,醜聞、貪污及桃色事件更不在話下、他們在選舉時都大吹特吹、救世者咁款、獲選時跟步下權力舞台時的一刻、是如何一種心情?

爭到了名譽及地位之時,同時亦步向被支持者唾棄的未來…自己變成今日的攻擊目標同一樣的人,政客在名譽及權力慾中不斷他地輪迴。

星期六, 9月 06, 2008

海邊的餐廳


這是幾年前製作的CG作品,它是用在一隻兒童CD R0M 遊戲中的setting, 我喜愛海邊的建築, 全投射在這幅畫面上。

這隻在非常蠢的管理下完成的產品, 根本起不了商業的價值…

由打工漸變成自己經營業務,得出一個定律, 「盡快從犯錯中改正過來。」 每日都有高級的員工去訓示及責備犯錯的下屬, 似平打工仔以不犯錯才能提高生存的機會率? 事實上,任何人都會不斷下犯錯誤、唔記得咗嘢、計錯數、吞pop、打蓋睡、騰雞、唔知D Fi1e擺喺邊? 趕唔切Deadline、亂七人八糟、冇可能達到的Schedule …

話自己係「無錯」嘅人,九成九係暗啞底且哀得最多,而智力亦唔慌高得去邊…

要創製高品質的產品,會遇到不同層面的標準,要達標,好多時在這一點上, 「古惑」跟「聰明」就會出現分水嶺, 狗口真係長不出象牙, 擁有高品質的視野,做高檔的產品, 管理,判斷力,用人,眼光,心胸…對一個「老勢」而言,有着很多很多的要求。

釋迦牟尼佛說:「有無同然」。 打工及老勢各有其痛苦,無論所擁有的多或少。

留著這件 海邊餐廳 的用品, 想是追求面子及意氣的人所無法創造的內心境物。