星期二, 12月 23, 2008

今年係乜年?

中國及日本分別有人用一個漢字去‘代表’這一年,以一個字去形容一年中感受得最深的事物丶而且是要具有代表性的,如果用一個漢字去形容個人的一年感受,似乎是件有趣的事情。
結果想來想去,似乎用一個字係冇法表達過去一年的感覺,因為有很多事情交雜著,想到的漢字實在太多:

「忙」、「窮」、「病」、「恐」、「淒」、「慘」、「呆」、「險」、「忍」、「頂」、「X」、「衰」、「勤」、「儉」、「冇」、「等」、「獄」、「攻」、「守」、「欠」、「憎」、「忘」、「煩」、「反」、「求」、「逃」、「空」、「惑」、「變」、「浮」、「浪」、「崖」」、「迷」…

如果有一個字可包含以上大部份的字義,係邊個字?

「瘋」、「蠢」、「死」、「濺」、「傻」、「癈」、「滅」、「嘔」、「唉」、「嗚」、「哇」、「吓」…

7 則留言:

匿名 說...

睇完呢d回顧,下年就要過得好d.....
點都好,要好d!

Wong Kenny 說...

大家都想好,不過嗰D老千CE0玩嘢,大家都冇得好,咁你用個乜字去形容你今年好呢?

匿名 說...

個D老千CEO是否大部份都是那些自稱上帝子民,被弱小民簇反抗時拔了一條腳毛却要出動戰機炸人地成條村大屠殺的同一劣等地泥汚濊民簇(JAW屎)?如果是,真的要把之拉入集中營處决!

Kurtis

Wong Kenny 說...

呢單嘢要講吓,不過呢幾日忙D,起吓D猶太佬底先,我有朋友話佢有另一位朋友打猶太佬工(香港), 有日,老勢話:大家唔好做,全部出哂去睇戲,原來全公司人要被迫去睇咗套講NAZI集中營嘅戲!係工作時間出咗去睇呢場戲…
其實話自己可憐,但對別人絕無慈悲!戰前,猶太報國主義者把手榴彈投進亞拉伯人的幼稚園內, 殺死無抵抗力的兒童,在七十年代的中東戰爭中,以色列有製做玩具外形的炸彈!專門對付小朋友, 完全冷血的民族。

匿名 說...

最奇怪的是世上仍有部份市儈佬(如坡佬及部份港燦)十分崇拜jaw屎,某某教徒民兵竟奉之為神,實是愚不可及!

新七宗罪:
猶太=叛徒=錢魔=殺人狂=說謊=自私=貪婪

Kurtis

Wong Kenny 說...

其實任何種族都有好與壞的份子, 大佬安D客有猶佬,你都知佢講到美國D人有幾劣品,我從其他人口中亦聽聞美國佬做生意奸險下格,阿戴做律師亦遇過一個不可一世嘅猶太客戶,我今日至同個好很麻义煩嘅客攔牌,一路做一路玩嘢,完全係Made in USA 嗰套,猶太佬嘅縮骨手段! 不過自因自果,惡有惡報,美國呢嘢變成老千大國,西方價值觀睇怕玩完,我懷疑未來主導世界及影響力最大的國家會係中國同俄羅斯,世界步向社會主義,其實歐洲多國早己係行社會主義,如北歐的瑞士!法國,但只不過冇獨栽,保留民主制度。
為何猶太人在歐洲不受歡迎以致後來被希持拉屠殺?原來猶太人最初流放到歐洲,乜都唔識,文化上下不能溶入當時社會,但後來他們發現自己有長處,就係數口精,結果他們做了一種行業…「大耳窿」,所以在古老的歐洲: 猶太人=大耳窿、大耳窿=猶太人,這是他們的禍根及惡業。
有人同我講明年全世界只有中國會有廿幾%的經濟增長,係咪真有其事?

匿名 說...

中國會有廿幾%的經濟增長,係咪真有其事?

我不是經濟學家,對有支那特式共產黨亦沒有好感,但也相信沒有廿幾%那麼多,在10%以內已算全球一支獨秀,其實在支那生活的有錢人(暴發戶)十分多,錢用什麼手段那麽快得來則不論其究竟。 但有一現像和日本六七十年代十分相似---就是抄襲, 所以支那成為經濟强國絕不為奇。

Kurtis