星期二, 12月 30, 2008

細個食乜嘢?

晚上看得最開心的節目就是 阿蘓 炒餸,回想起童年時有甚麼東西好吃? 六、七十年代連快餐店都未有,只有大排檔及酒樓的時代。

* 拿擦牙盛水用的瓷杯到街上買一碗魚蛋粉,通常是當作晚上的‘宵夜。
* 晚上有人推車仔在街上賣「粿蒸粽」, 但叫賣的小販通常會變音,叫出‘過精種’的發音,當時生活水平很低,冇食過,但晚晚聽到叫賣聲就知要快D上床訓覺。
* 早餐只食白粥同豬腸粉。
* 在街上食飯通常是到「金菊園」叫一碗‘义燒飯’。
* 外婆帶我放學會買一隻‘鴨腳包’給我吃,一隻鴨掌用鴨腸包著,裡面是一片豬膶。
* 有時吃豬油撈飯,加豉油吃,或吃田雞飯。
* 餸係發水蛋,蒸肉餅,魚等。
* 到餐室時吃 蛋治、飲‘滾水蛋’(在熱水中加隻蛋再加糖)。
* 返學輪流食幾種麵包: 雞尾包、波蘿包、麥包、十字包、腿蛋包、車輪包、墨西哥包。
* 零食計有:凍木瓜(染成深橙色)、孖條、瑞士糖、好立克糖、珍寶珠、發達糖、吹波糖、香口膠、在士多買到的不知名磄菓。
* 飲茶最多嘢食,點心種類較少,最難忘一次係在土瓜灣的金門酒樓飲茶,一籠义燒包中,一隻甴曱夾在兩個包中間,已被蒸成啞黑色,因為驚慌過度!之後有三、四年冇食過义燒包!
* 童年時親戚經常擺酒,很多飲宴機會,似乎吃過很多鮑魚片。
* 如果要問邊樣食物最難忘? 其實係…泥蜢魚! 特別係泥蜢粥! 以前,海水污染情況未太嚴重…

以前的食物種類比較少,生活迫人,要求不高,沒想過吃‘漢堡包’,見都未見過,只有在‘芝麻街’節目中聽過…
更加從未吃過牛排、豬排、羊排…

粗糙的日子、但很難忘。

沒有留言: