星期日, 7月 13, 2008

鉄皮地球先鋒號







這是我的參展作品, 在很短的時間內完成, 當然,應感謝各友好的幫忙! 地球先鋒號是六十年代華人圈子內十分流行的漫畫,童年時坐在街邊理髮店看的「公仔書」, 它是我們的文化一部份,以前,被稱為「文化」的事情應是一種「能登大雅之堂」的事物。時代轉變…高尚的、是否真的是很風雅?

9 則留言:

匿名 說...

好靚!

Wong Kenny 說...

多謝!都係位噴油師傅醒喳… 最難係要括D PP 上去個身度, 今次其實沒有抱很大的期望, 致在攞經驗, 都算有點收獲, 上星期忙著一些跟進工作, 我對TDC這次的表現十分滿意, 我開始愛上這類展覽…

你係咪病咗? 保重呀!小病是福嘛。

忙完這個禮拜會介紹吓你個Blog同Link埋佢,休息吓,上路亦可眺望身邊景物…

匿名 說...

記得你之前傳給我看的未上色版,到了在這裡看見完成品,就覺得很棒!
這是一個好開始.... 繼續做多d...
我就病完又再病,好恐佈,
多謝關心,我會保重的了,
你也要身體健康。

felix ip 說...

this is a cool one! i want have one at home even though i don't know much about this character, i like your work. Hope your "tin dream" will come true soon. :)

Wong Kenny 說...

大泥,
保重呀!呢輪多人病,人會忘記休息…
有好多在場人都以為係鉄皮造,唔知用resin造有冇人接受?

felix,
我有隻Master可用呢複製,如果真係要生產可預埋你, 其實把一個白日夢發成真,過程都好複雜…目前係真咗些少咁

Neco Lo 說...

This is one of the best 3D version of the super robot XIN FUNG HO I've ever seen.
Good job !

Wong Kenny 說...

你是否慮子英先生? Welcome 呀!
多年前同何安搵過你話想整 「地球先鋒号」…
今日終於完成這件作品, 資料都係從你的收臧中獲得, 應講句多謝致啱!

期間找不到你的通信地址。

有位綱友話收臧咗幾乎全套「地球先鋒号」漫畫,及同時期的港產漫畫, 有好多我都未曾見過!他有第一期「地球先鋒号」, 有興趣睇吓其他人的收臧。

如有意可send e-mail 給我,

robot_ken@hotmail.com

Thanks!

Neco Lo 說...

Hi, Kenny,
This is really some kind of fate.
By now I know that the guy who want to make a 3D version of Xin Fung Ho is you! I still have your CG illustration that Ho On gave me years ago! I have 84 issues of Xin Fung Ho out of the total 91 issues in my collection, call me at 90163347 if you want to have a look!
See you!

Wong Kenny 說...

明天會call你, 你識 lMAGl Felix, 佢係我舊同事, 知道有期係咪Milk訪問過你哋, 不過我錯過咗, 何安有幫吓我揾手辦工場,欠咗佢人情…重欠咗錢…
See you!