星期一, 6月 23, 2008

地產廣告


久唔久就會在電視看到「比華利山別墅」廣告…從第一輯開始,感覺及氣氛就非常獨持, 全片滲透出一種、一種…「吸血彊屍」的氣氛! 女主角話係唔知咩‘世界小姐’嚟咁, 她天生有一張塑膠面, 經數碼處理後, 滑過件芒果布甸! 而且加上CG式人工笑容,除演‘複製人’之外、最適合係出現在這類華麗高貴嘅鬼魅地產廣告當中…, 每次見她扮出那份天真傾慕眼神之時, 總覺下個鏡頭就是馬上便被咬頸…

至於那位男主角, 有一種十八世紀嘅歐洲貴族式嘅…變態氣質, 有錢得嚟帶點粗豪丶頹廢、貴族遺傳怪病等… 「比華利山別墅」廣告如真接叫做「吸血迷情別墅」!更掂、更正、一定大把人…大把覺得自己係「白人」嘅支那人去排隊買…

你有冇諗過去 「比華利山別墅」同D彊屍攪個約會咁呢?

2 則留言:

匿名 說...

幾時變得咁攪gap ga你~~hahaha~:D

miumiu

Wong Kenny 說...

呢D廣告擺明係比D‘白人’睇啦, 住喺 殭屍堡別墅 都係高級D嘅,朝早隔離門口會行出個金髪鬼妺用英文打招乎, 重會當街當行同你「講嘢」,講都唔止重會咖咖聲笑,証明你身邊嘅人皮膚好似係黃D, 而你己被認定為中國人中嘅‘白人’, 比華利山…咪就係白鴿眼山囉,喺‘美國’,比華利山D餐廳係一定要請‘靚仔、親女咖! 有錢人唔可以睇見D醜人咖!原來…