星期四, 2月 14, 2008

青年幹探



「阿媽!我得咗啦!」係出自這套日本‘電視片集’「青年幹探」,主角叫‘鐵男’由 櫻木健一 主演, 主題曲亦是他所唱的! 大部份的內容都忘記哂… 只記得 ‘鐵男’的家是間豆腐店, 追賊時經常‘E’起棚牙! 喜歡從天橋跳應落地面追捕兇徒…故事係為父報仇, 追到結尾果集至水落石出…

間 豆腐店 好似幾有人情味, 而我當時住在 土瓜灣 的唐樓板間房內, 看的電視係黑白的 National ,木製的外殼, 重有一塊好難忘嘅藍色透明膠板, 用作「過濾」輻射咁話!

5 則留言:

匿名 說...

祝新春大吉!
哈哈...用作「過濾」輻射既藍色透明膠板,你唔提我都幾乎唔記得,好有60年代 feel。
又「青年幹探」都幾好睇。
P.S. 床照事件太哄動,這兩星期搞到我不停追新聞和看評論,忘記了Tin Dreams... :P

felix ip 說...

藍色透明膠板,我小時侯家中也有呢!

Wong Kenny 說...

塊藍版想見番都幾難,不過好有七十年代嘅味道,家家戶戶都有一塊…

D疑似賤人照片好煩呀!!… 全部都冇好嘢!最賤嗰個似乎係D轉媒喎! 重可怕過極權政府! 根本係私刑 浸豬籠!

匿名 說...

幾十年後再唱...

http://www.youtube.com/watch?v=aGmE63EdelY

Wong Kenny 說...

我睇過,櫻木建人個樣真係認唔到!我都幾乎集集都睇,當時好細個,己忘記哂Lo…