星期日, 2月 03, 2008

國產鉄皮鐘



這個鉄皮鐘是在 王家衛 的「花樣年華」上映時所買的, 當時傳聞有日本人因電影效應到國貨公司搶購鉄皮鐘! 於是趁熱鬧跑到國貨公司看看, 果然有數款正在出售, 但有點失望…沒見到童年時那種圓形及有隻活動小公雞作秒計的時鐘。

買了這個是因為它帶有點 Artdeco 的味道。

開始時以為好得意…上鏈後秒針果然發出‘滴撘’、‘滴撘’的聲響! ……直到夜深…‘聽到 滴撘’不斷的秒計聲時! 腦海中只浮現出一個兇手的一雙腳、 輕歩在黑暗中走近被害者的影像 …最後直係頂唔順! 把它放到紙皮箱底再在上面蓋上很多東西, 從此不再為它上鏈! 當擺設算啦…

2 則留言:

匿名 說...

HA~我都鍾意呢d鐘呀~~不過又係唔係咁鍾意係訓覺果陣聽到呢d聲~我會訓唔著ga~所以我會將佢放到遠一遠~

miumiu

Wong Kenny 說...

我根本頂唔順! 因為實在太過懸疑及神秘…所以後都冇替它上鏈啦! 把這個鉄皮發條鐘舊化、中古化後可能有得sell…