星期日, 2月 17, 2008

海鷗 2O3型 照相機













這是外祖父送給我的一部相機, 當時應是79或80年, 外祖父是在上海購買的, 他從來也不憧攝影, 我實在懷疑那所店舖的誠信… 這部相機當年已是過時的產品, 而實際上亦已停產。 但我依然很喜歡它的古撲外型!

海鷗 2O3型 照相機 原名為‘上海’牌照相機, 後基於政治原因而禁止以地方名字作為牌子, 因而改名為‘海鷗’。 生產年份是 1964-1977年, 1965年首次出口, 總生產量為 311446 部。

我這一部是 No.104250, 再早期的產品仍保留著‘上海’的商標。

海鷗 2O3型是採用120大底片, 我只用這部相機拍過一次照, 發覺手動卷動菲林時有問題, 而拍出來的照片中間部份有‘走光’的橙色光暈!

現在這部相機的機件已不能運作, 我很喜愛細看鏡頭部份的機械結構, 金屬的品質多年來未有改變, 這部 海鷗 2O3型 照相機 已成為了懷念故人的一份感情。

4 則留言:

匿名 說...

咁真貴嘅相机, 一定要好好保全. 有冇辦法整翻好呢?

Wong Kenny 說...

冇法…

匿名 說...

噢! 一定係已經冇辦法搵倒啱嘅配件, 所以冇得整, 真係可惜.

匿名 說...

我都好鍾意睇尼d相機...有時仲想買tim..不過總係覺得應該用唔到..or 送比我都唔曉用..得個擺...而且唔平..所以都係路過睇下算la~haha:p

miumiu