星期三, 8月 15, 2007

窩心?

乜嘢叫做‘窩心’呀? 點解以前好似冇乜聽聞過? 係咪廣東話嚟咖? 男講定係女講喏D呢?
‘男生’‘女生’本來喺指男女學生,用作為替代男仔、女仔其實會引起混亂,標準普通話內並無使用‘男生’‘女生’指 男丶女性, 那是台灣土話。
日日話正音, 可惜只注重講話的技術, 如何用語言去‘表達’、‘形容’,交哂白卷!
講正音又點呢?鬼殺咁嘈!得個煩字。

4 則留言:

匿名 說...

kenny, 昨天在巴士上看到你做的眼藥水廣告呀, 只能心想..我認識那個創作者..因為身旁沒有朋友同行..

窩心是指得到別人的關心而產生暖意?

廣明

wong kenny 說...

點解我咁大個人都未講過‘窩心’? 身邊亦從來冇人對過我話: 你窩唔窩心呀? …

可能會有下一輯廣告,年尾出街。

身旁沒有朋友同行..? 你個Blog內有成噸妺妺仔讀者喎…

匿名 說...

哈...成噸妺妺仔....哈...其實有時重質不重量的... 有的話..一個已經足夠..對不?

你寫這篇 ‘窩心’ 是因為最近發生了什麼事情而有感而發? 不妨說來聽聽..雖然我未必可以幫得上忙,但是說出來可能會舒服一點。

wong kenny 說...

我喺電視聽見人講,宣傳「說不出的秘密」,似黑社會古惑仔講嘅嘢:「X×Y0z!窩佢個心!」跟住用拳頭‘窩’人心口幾嘢!