星期五, 12月 08, 2006

巴里島民族插圖


在過往的工作中最滿意之作品, 是為巴里島的一間酒店所作的平面設計, 負責的設計師都是英國人, 我在繪畫過程中得到應有的尊重, 反而當時某些來自「大」廣告公司的華人同事小動作多多, 向外國人扣頭再踩自己人的中國人仍未絕種, 玩 Age of Emperor, 中國人被設定為一盤散沙, 合作能力較低!
能夠弄清楚「合作」之意義的中國人, 必能發威, 因為日本人跟我們相反, 所以中國人要用日本人發明的電飯煲煮飯…
原稿有幾個size, 有十幾廿吋高, 水彩加木顏色。

2 則留言:

匿名 說...

我自己也是較喜歡外國人共事,他們比較直率,工作時會尊重你和你的專業。發揮空間大得多...
香港的反而要你跟足佢,受佢領導,又要face又要威..

Wong Kenny 說...

外國人比較少出現人事問題,大才大智一點,不過香港人也有些少好處,情緒比較穏定,外國人情緒高漲時可能燮得非常瘋狂,我見過好多洋婦食完嘢lam 手指! 有女性朋友告訴我, D鬼妺去完廁所好多都冇---洗手! 以前有位英國女Designer在跟我開會時, 講嘢會講到忘形,對眼開始out focus, 然後伸手入左面肩頭玩bra帶…