星期一, 6月 02, 2008

插畫會的四川賑款活動








昨天是 插畫會 舉辦 四川賑款活動 的日子, 地點是 芺芳 的 新都會商場 的 天晶館, 由下午一點開始, 活動分別是會員的掐畫原稿義賣、以熊貓作主題的T-Shirt義賣、會員的藏書、設計產品、即席手繪T-Shirt及畫作,均作義賣振災之用,善款全損給 聯合國兒童基金會,再轉送到四川的災民, 直接參與振災活動還是首次, 雖然原希望早一星期前在旺角 朗豪坊 舉行, 但因事宜而改為這兩天到 芺芳 舉辨, 我只能在昨天到場, 大家一同努力下,在7小時內共賑得善款超過 68,000 元! 今天的總數到目前仍未有消息, 希望出的一分力能幫助到無助的四川小朋友! 很高興這次認識到大泥與KiKi及多位未知道名字的朋友s, 亦感謝MuiMui的義助!災難令大家的距離都拉近了,寫到這裡實在太累…希望明天會更好喇!

2 則留言:

匿名 說...

都話我係miumiu lor~ muimui係我隻貓咪呀^^
不過今次真係估唔到係籌到咁多善款呀!
希望真係幫到佢地la~
(我都冇乜做過咩..行行企企食返兩味:p)

miumiu

Wong Kenny 說...

印衫已幫咗好多,有心做善事,種下善嘅種子,會有一日發芽及收成。