星期三, 9月 26, 2007

太陽倒數



看「太陽倒數」是因為由Danny Boyle 導演, 94年看過他執導的‘Shallow Grave’, 很喜歡故事中表現的真實人性- 自私及貪慾, 果然Danny Boyle 憑此片走紅, 而主角Ewan McGregor 更成為新寵, 之後看的是96年上映的Trainspotting, 看的時候有如置身在惡夢中! 2000年的‘The Beach’是我最喜愛的電影之一!非常可惜投誠美國後不能用Ewan McGregor 做主角,要改用Leonardo Dicaprio,而主角亦燮成了美國人!
Danny Boyle 的電影中表現出陰暗的人心,我們人本身就不是善類…
03年睇過 '28 Days Later', 覺得麻麻地,好似開唔正佢嗰辨咁,同埋D喪屍好鬼死‘偷雞’…
看「太陽倒數」其實不作任何期望,只希望不要太差, 果然…個故仔熟口熟面,觀衆料事如神嗰隻…總之…乜料都有,成碟 褔建炒飯 咁!
有超巨形太空船、黑嗎嗎嘅場景、唔聽話嘅電腦、講嘢時例係女聲、中途例有特變、例有失踪太空船出現,例要入去揾嘢、隻隻都好大塵嘅、發現狀似話梅嘅乾屍、全部船員例係死哂、例見到死前錄影片段、隨之船身無LaLa出事、全員例係大騰雞、一定有一個大騰雞嘅女船員、震騰騰咁猛咁噤制、接駁通道大失靈、要夾硬‘飛’返過母船、例有條友唔好彩,飛咗出太空,重要揰甩吓D手手腳腳至安樂、未來D太空船都裝上唔合規格嘅電腦、蠢過我而家用緊呢部、例係陰陰濕濕咁嘅樣、跟住D船員逐個逐個以唔同嘅方式歸西、博老命喺條長走廊處走呀走、又開閘時又關閘…直到最後死剩一個、再無止境地輪迴79年嘅「異形」結局…
呢D劇本唔洗識都會寫, 例湯一大大碗, 幾時先至有創新嘅科幻題材呢?
難怪要拍「超時空要塞」、「銃夢」、我懷疑會拍埋「Ghost in the Shell」、「天空之城」、最好拍「高納的未來世界」…

沒有留言: