星期三, 11月 15, 2006

五毫子本公仔書


第一期「地球先鋒號」! 都可以話係國寶級啦! 友人一直講述童年時所睇過的封面, 愈講愈神奇, 幾乎係尋找「聖杯」一樣, 現在真身終於出現! 侍Eric君‘解碼’罷… ‘五毫子本公仔書’, 六、七十年代的語言。

5 則留言:

匿名 說...

嘩! 果然係厲害! 我估那些膠紙也至少有廿年歷史...

Wong Kenny 說...

唔止呀!六十年代中後期出版,至小有三十年左右,我都係讀幼稚園嗰陣去街邊飛髮時睇過咋!

Wong Kenny 說...

我細路時睇過黃鶯畫嘅「女黑俠-木綿花」, 個封面畫得好靚, 黃鶯好似畫彩稿靚過黒白漫畫。

匿名 說...

Kenny兄,

借此處一尋故友........Thanks !!!

Eric
陳文雄

如妳/你們是1971年 黃大仙官立小學畢業的同學,廖惠玲,游志輝,彭國松,彭國治,孔富權,陸國華,還有...............還記得我的話,聯絡我呀!My email : klchan38@yahoo.com.hk

阿源ㄍㄍ 說...

您好~
我是台灣的朋友~
在今年3月在老文具行找到一套地球先鋒號
台灣豪華版~跟您分享^^